Запчастини до бензинових двигунів
Двигун GE-200 - 168f (6,5 к.с.) - розмір поршневої системи 68 мм (аналог Honda GX-200), об'ємом 196 мм куб см, макс. потужністю 4,5 кВт, крутний момент 3600 об / хв
Двигун GE-210 - 170f (7 к.с.) - розмір поршневої системи 70 мм (аналог Honda GX-210), об'ємом 212 мм куб см, макс. потужністю 5 кВт, крутний момент 3600 об / хв
Двигун GE-270 - 177f (9 лз) - розмір поршневої системи 77 мм (аналог Honda GX-270), об'ємом 277 мм куб см, макс. потужністю 6,5 кВт, крутний момент 3600 об/хв
Двигун GE-390 - 188f (13 лз) - розмір поршневої системи 88 мм (аналог Honda GX-390), об'ємом 389 мм куб см, макс. потужністю 8,5 кВт, крутний момент 3600 об/хв
Двигун GE-420 - 190f (16 лз) - розмір поршневої системи 88 мм (аналог Honda GX-420), об'ємом 420 мм куб см, макс. потужністю 9 кВт, крутний момент 3600 об/хв
- az000236
- az000351
- az000426
- az001258
- az001278
- az000179
- az000870
- az000428
- az000872
- az003280
- az000237
- az000238
- az000180
- az001279
- az001259
- az003016
- az001281
- az001282
- az006328
- az006329
- az000314
- az000312
- az000313
- az000478
Бензинові ДВЗ традиційно відрізняються надійністю, потужністю та довговічністю в експлуатації. Особливо, якщо заливати якісний бензин та олію. Але настає час, коли й такі двигуни виходять із ладу. І замість того, щоб їх позбуватися, то цілком достатньо їх полагодити. Для цього є запчастини до бензинових двигунів, які можна вільно купити і за допомогою моториста встановити. Але бензинові двигуни відносяться до складних агрегатів, оскільки збираються з безлічі запасних частин.
Запчастини для бензинових двигунів
- Поршневі комплекти: поршень, поршневі та стопорні кільця, поршневий палець. Вони вважаються найбільш ходовими у справі ремонту ДВЗ, оскільки зношуються швидко.
- Прокладки глушника. Якщо згоряють прокладки глушника, двигун починає «ревіти». Але варто зняти вихлопний колектор, встановити нову термостійку прокладку, як рівень шумового тиску при двигуні виявиться низьким.
- Прокладка головка блоку циліндра. Під час ремонтних робіт у ДВЗ, коли змінюються кільця, часто мотористи встановлюють нову прокладку головки блоку.
- Механізм управління дросельною заслінкою. Іноді він гнеться або пружина стає надмірно м'якою, що знижує рівень управління ДВЗ. Варто купити новий механізм, як двигуном набагато простіше управлятиме.
- Прокладка карбюратора. Більшість двотактних ДВЗ, що використовуються в агротехніці, використовують карбюратор. І часом прокладка між ДВЗ та карбюратором зношується. Варто її купити та встановити нову, як вакуум при подачі газоліну в двигун виявиться забезпеченою справою – це дозволяє потужність двигуна та економічність.
- Прокладка кришки клапанів. Періодично, якщо важливо, щоб клапани працювали без збоїв, змінювати прокладку кришку клапанів – витрата масла виявиться меншою, а всередину ДВЗ не потраплятиме пил.
- Розподільний вал. Він служить задля забезпечення роботи ГРМ. І часом навіть кований розподільний вал зношується, тоді як звичайні версії, якщо використовується неякісна олія, виходять з ладу ще швидше. Якщо купити новий розподільний вал, то ДВС прослужить довше.
- Ремінь приводний. Для стабільної роботи колінвалу та розподільного валу обов'язково потрібен приводний ремінь. Часто він рветься, і двигун перестає працювати. Як тільки користувач почує свист при відкритті дросельної заслінки, це виявиться ясним сигналом до того, що приводний ремінь потребує заміни.
- Стартерні ручні та мотузки. Більшість двотактних ДВЗ заводяться за допомогою ручного стартера – це дешево, надійно та цілком ефектно. Навіть за мінусових температур! Варто смикнути шнур на себе, як ДВЗ заводиться моментально.
Важливо при виборі запасних частин до бензинових двигунів дотримуватись одного фактора – запасні частини мають бути оригінальними. Тільки в цьому випадку бензиновий двигун зможе відрізнятися високою потужністю, споживати мало палива та служити роки.