Шини для дорожніх мотоциклів і мопедів Петрошина
В даному розділі представлені шини, що випускаються "Петрошина" для дорожніх мотоциклів і мопедів різних розмірів. Спеціально спроектований малюнок протектора, а також якісні матеріали, використовувані при виробництві шин (мотопокрышка і мотокамера) для дорожніх мотоциклів і мопедів, забезпечують комфортну і стабільну їзду на дорогах з твердим дорожнім покриттям при різних погодних умовах. Завдяки різноманіттю малюнків протектора і типорозмірів шин, Ви можете з легкістю підібрати підходящу шину для мотоцикла будь-якого виробництва.
- az002196
- az002213
- az002207
- az002200
- az003693
- az003694
- az002212
- az002205
Індекс швидкості | швидкість, км/год | Індекс швидкості | швидкість, км/год | Індекс швидкості | швидкість, км/год | Індекс швидкості | швидкість, км/год |
B | 50 | G | 90 | N | 140 | T | 190 |
C | 60 | J | 100 | P | 150 | U | 200 |
D | 65 | K | 110 | Q | 160 | H | 210 |
E | 70 | L | 120 | R | 170 | V/VB (V)/(VB) | до 240 (240) |
F | 80 | M | 130 | S | 180 | W (W) | до 270 (від 270) |
Широкий асортимент моторезины для мопедів, скутерів, минимотоциклов, мотоциклів, мотоколясок, квадроциклів, моторолерів. Камери, шини та покришки з універсальним малюнком протектора, а також високої прохідності і для спортивних мотоциклів, до вітчизняним і зарубіжним моделям і маркам мототехніки: Актив, Альфа, Віста, Схід, Дельта, Дніпро, ІЖ, Карпати, Мінськ, МТ, Мураха, Рига, Сабур, Сова, Урал, Ява та інші. Оформляйте замовлення через корзину, ми завжди Вам передзвонимо або за телефоном у менеджерів. Приємних покупок.
Індекс навантаження | навантаження, кгс | Індекс навантаження | навантаження, кгс | Індекс навантаження | навантаження, кгс | Індекс навантаження | навантаження, кгс | Індекс навантаження | навантаження, кгс | Індекс навантаження | навантаження, кгс | Індекс навантаження | навантаження, кгс | Індекс навантаження | навантаження, кгс |
20 | 80 | 27 | 97 | 34 | 118 | 41 | 145 | 48 | 180 | 55 | 218 | 62 | 265 | 69 | 325 |
21 | 82,5 | 28 | 100 | 35 | 121 | 42 | 150 | 49 | 185 | 56 | 224 | 63 | 272 | 70 | 335 |
22 | 85 | 29 | 103 | 36 | 125 | 43 | 155 | 50 | 190 | 57 | 230 | 64 | 280 | 71 | 345 |
23 | 87,5 | 30 | 106 | 37 | 128 | 44 | 160 | 51 | 195 | 58 | 236 | 65 | 290 | 72 | 355 |
24 | 90 | 31 | 109 | 38 | 132 | 45 | 165 | 52 | 200 | 59 | 243 | 66 | 300 | 73 | 365 |
25 | 92,5 | 32 | 112 | 39 | 136 | 46 | 170 | 53 | 206 | 60 | 250 | 67 | 307 | 74 | 375 |
26 | 95 | 33 | 115 | 40 | 140 | 47 | 175 | 54 | 212 | 61 | 257 | 68 | 315 | 75 | 387 |
76 | 400 | 77 | 412 | 78 | 425 | 79 | 437 | 80 | 450 | 81 | 462 | 82 | 475 | 83 | 487 |
Шини для мотоциклів відповідають особливо строгим стандартам міцності, так як їх розрив загрожує набагато тяжчими наслідками, ніж в автомобільній гумі. На щастя, сучасні матеріали дозволяють створювати покришки з добрим запасом міцності. Таким вимогам відповідають шини для мотоциклів від «Петрошина». Виробник випускає їх для доріг з твердим покриттям і до цієї групи входять мотоцикли та подібна шосейна техніка: квадроцикли, трицикли, скутери, вантажні та пасажирські моторолери.
Критерії вибору шин
- Розмірність: ширина, радіус, висота. На той самий розмір диска є безліч варіантів покришок з різною шириною.
- Індекс навантаження. Тут теж безліч варіантів для однієї і тієї ж розмірності.
- Індекс швидкості. Критично важливий параметр спортивних мотоциклів. Для звичайної мототехніки він може бути будь-яким, тому що вона рідко їздить швидше за 120 км/год.
- Камерні та безкамерні. Легкові автомобілі майже повсюдно перейшли на безкамерні шини, а в мотоциклах ще багато камерних, що враховано в асортименті «Петрошина».
- Тип бортів. Виражені кромки бортів і плоска робоча поверхня надають стійкість мотоциклу тільки в прямолінійному русі, а керованість вони знижують, так як мотоциклісту стає складніше нахиляти мотоцикл. Популярні варіанти із напівкруглою робочою поверхнею.
- Наявність вусів. Це своєрідний малюнок протектора, який дозволяє покришці зачіплятися за ґрунт при тому, що вона оптимізована під тверде покриття. Виходить універсальний варіант для міста та ґрунтових доріг.
Якщо на мотоциклі, мопеді чи скутері однакова розмірність переднього та заднього колеса, то покришки рекомендується переставляти. Це значно продовжить термін їхньої служби. Передня шина стирається при гальмуванні, а задня при розгоні. Залежно від характеру їзди зношування буде нерівномірним, а проста перестановка коліс виправляє ситуацію.
Для мотоциклів кращі камерні шини, оскільки вони надійніші. Крім того, мотоцикл, на відміну від автомобіля, нахиляється, тому навантаження на борти там набагато більше. Автомобільна покришка розбортується при такому нахилі, а мотоциклетна з камерою буде тримати тиск.
Шини та гальмівна система на мотоциклі, це те, на чому ніколи не слід заощаджувати. Наш магазин дозволить вам вибрати найкращий варіант, що оптимально підходить під вашу техніку. Більшість шин розрахована на літній час, також є демісезонні варіанти.