Продавець Інтернет-магазин "Агровеломотозапчастини" розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
1103 відгуків
+380 (97) 290-59-10 +380 (50) 130-71-81 +380 (63) 602-37-13Зателефонувати!

Інтернет-магазин тимчасово не працює. Все буде Україна!

Запчастини та гума на агротехніку, на велотехніку, на мототехніку.
+380 (63) 602-37-13
+380 (97) 290-59-10
+380 (50) 130-71-81

Економна покупка в Інтернет магазині «Агровеломотозапчасти»!

2020 рік приніс багато вимушених нововведень в наше повсякденне життя, одна з вимушених заходів, що трапилася з нами, це КУПІВЛЯ ТОВАРІВ в Інтернеті, в Інтернет – магазинах.

З чим зіткнулися споживачі при здійсненні покупки в Інтернеті? Це, в першу чергу, ОПЛАТА.

Як правило, Інтернет-магазини пропонують два основних види оплати:

Післяплата і Передоплата.

Є також можливість Електронних платежів і Пром-Оплата.

Послугу післяплати пропонують практично всі перевізники, з якими працює Наш Інтернет-магазин Агровеломотозапчасти:

Укрпошта – це 2% від вартості товару, але не менше 10 грн;

Нова пошта – це 20 грн + 2% від вартості товару;

Джастін – це 2% + 15 грн;

Делівері – це 10 грн + 2% від вартості вантажу (послуга діє не у всіх відділеннях).

Це і є ті кошти, які Ви переплачивается при послуги «післяплата».

Наші клієнти, замовляючи товар післяплатою, найчастіше наводять такі аргументи:

  1. Я боюся, що мені не пришлють товар взагалі.
  2. Я боюся, що мені пришлють не той товар.
  3. Я хочу подивитися на товар, перед тим як його забирати на пошті, щоб переконатися в його характеристиках.
  4. Я хочу перевірити товар на працездатність.
  5. Немає можливості оплатити товар (як правило маленькі населені пункти без терміналу) – це можна зрозуміти.
  6. Принципово не плачу передоплату в цій країні (при цьому замовляю, оплачую і чекаю місяць-два посилку з КНР)

Ну і тому подібні...

Відповідаємо на всі Ваші страхи:

Створення Інтернет-магазину і його робота – це кропітка праця не одного року, вимагає щоденної праці, вкладення коштів і часу на наповнення асортиментом, договори з постачальниками, приймання та обробку замовлень, збір і відправку товару, постійне оновлення асортименту і підтримка актуального наявності. Тому Нашому Інтернет-магазину, як і будь-якого Офіційного магазину на пром юа з підтвердженими документами, немає ніякого сенсу створити і розвивати бізнес заради того, щоб Вас «кинути» на 100-500 грн миттєво. А купуючи у нас такий товар, вартістю до 200 грн, Ви платите за послугу післяплати 30-40 грн, а це 20-30% переплати за кожну покупку.

Пром юа створив програму захисту Ваших покупок, оформлених через сайт (тобто КОШИК) вартістю до 3000 грн, в якій зобов'язується компенсувати Вам вартість Вашої покупки до 3000 грн, а до магазину застосувати санкції аж до закриття сайту та анулювання магазину, якщо будуть матися ознаки шахрайства з боку Продавця. До того є Пром Оплата, коли Ви платите за товар після його огляду, але при цьому не платите за накладений платіж.

Враховуючи специфіку Нашого магазину багато запчастини та товари мають характеристики, які Вас цікавлять, і необхідні для розуміння підійде Вам товар чи ні, а фізична наявність товару в магазині і на складі дозволить Вам дізнатися відсутні розміри під час замовлення у Нашого менеджера. Ми НІКОЛИ не відправляємо товар без дзвінка клієнта, без уточнення деталей замовлення, а наші досвідчені менеджери завжди будуть задавати Вам запитання, щоб упевнитися, що цей товар саме те, що Ви замовляєте і хочете отримати. Не варто замовляти товар, якщо Ви не знаєте його характеристики (як правило це стосується запчастин: шестерні, вали тощо), Вас попросив сусід, кум, батьку, який Вам нічого не зміг розповісти, а просто показав на картинці, що воно начебто таке. У всіх деталей є розміри і характеристики, модель двигуна і назва агрегату. Ви задаєте питання, ми Вам відповідаємо і уточнюємо нюанси.

На пром юа ВІДМІННО працює система відгуків про покупця, так і продавця. І, якщо, позитивні відгуки пише за статистикою кожен 10 задоволений Клієнт, негативним досвідом поспішає поділитися кожен другий, ображений, покупець. Кожен і негативний, і позитивний відгук відображено в шапці Нашого сайту. Завжди ознайомтеся з відгуками про магазин, не тільки наш, перед покупкою в Інтернеті. На кожен позитивний відгук Ми, на жаль, не встигаємо відповісти Нашим клієнтам, хоча дуже вдячні їм, що вони оцінюють нашу роботу, але кожна спірна ситуація в обов'язковому порядку прокоментована «Відділом по роботі з клієнтами» і була спроба вирішити проблему Клієнта. Але і ми просимо Вас не ображатися, коли Вам пропонують надіслати товар лише за передоплатою, так як у Вас були неодноразові випадки приходу або відмови від товару, відправленого післяплатою.

Незважаючи на те, що Ви замовляєте товар з передоплатою, Ви все одно маєте право на

ОГЛЯД У ВІДДІЛЕННІ ТРАНСПОРТНОЇ КОМПАНІЇ

Вашого товару, якщо товар пошкоджений або не комплектен, то складається АКТ у відділенні перевізника. Якщо вина перевізника, то проблеми з Перевізником на нашій стороні, а Ваша передплата у разі аргументованої відмови – завжди вам буде повернена або товар замінений. Після відходу з пошти ми не зможемо вирішити Вашу проблему. Також фото чи відео посилки можна відправити з пошти продавцю, і він постарається швидко вирішити цю проблему. Ми не відправляємо бракований або БУ товар, так дорожимо своєю репутацією і не будемо свідомо це робити, найчастіше, ми навіть не розкриваємо заводську упаковку, щоб у Вас не було підстав думати, що товар продається не один раз. Якщо Ви бачите заводський брак деталі, то згідно з Законом України «Про захисті прав споживача» ми виконуємо обмін товару або повернення грошових коштів на вимогу покупця.

Щоб заощадити Ваші гроші, ми самі пакуємо Ваші посилки в доступну нам упаковку, за винятком великогабаритного або нестандартного товару, виконуючи вимоги Перевізника до упаковки посилок. Оглядайте посилки у ВІДДІЛЕННІ перевізника, після виходу з відділення або оплати послуг перевізника претензії перевізнику пред'явити неможливо. Продумайте своє замовлення, адже завжди дешевше заплатити один раз навіть за одну велику посилку, ніж за дві-три дрібних.

Тепер про передоплату у Нашому Інтернет-Магазині:

1. Ми приймаємо оплату на карту –підприємця (вона ж розрахунковий рахунок-підприємця). А це фіксація всіх платежів через Податкову. На прохання покупця ми завжди можемо додати чек, а разі, товару з гарантією і Гарантійне зобов'язання.

2. Не приймаємо платежі на карти Фізосіб, які в інших магазинах змінюються щотижня. СМС з реквізитами приходить не з якогось номери, а з зазначенням назви сайту і точної суми оплати. При оплаті на Розрахунковий рахунок, банк бере одноразову комісію в 3 грн, а не добавка до платежу від 0,5 до 1 % як відбувається з картами фізосіб. Жодних прихованих комісій, ви платите таку ж ціну, як зазначена на сайті.

3. Наші документи розміщені на сайті Міністерства Юстиції України та інформацію про ФОП можна там знайти. Це відображено спеціальним значком на нашому сайті. Ми офіційно працює компанія – платник податків.

4. І знову трохи статистики, як правило, до оплаченого замовлення менеджери ставляться більш відповідально при перевірці та упаковці замовлення, так як він вже оплачений, і не комплектність або шлюб призведе до великих проблем в відділенні перевізника.

5. Власний склад і магазин дозволяють оперативно вирішувати питання щодо зміни комплектації, вартості та термінів відправки замовлення, а автоматизована система дозволяє простежити історію замовлення від дзвінка до отримання його Покупцем.

Якщо ці аргументи не переконали Вас, і Ви будете продовжувати замовляти в Інтернет-магазині «Агровеломотозапчасти» післяплатою, то, будь ласка, така можливість у Вас завжди є.

З Повагою, дружній колектив Інтернет-магазину «Агровеломотозапчасти»!

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner